Friday, October 29, 2010

nasi lemak lima posen..!!

"mata burung hantu..!"

"dahi cendul..!"

"nasi lemak lima posen...!"

Cis.. camana la aku boleh terjebak layan filem cinta melayu kat panggung ni?!
Kalo Magika gua bole terima lagi beb.

Sampai skang terngiang-ngiang lagi dialog mamat hero tu.

Well, tak le teruk mana pun filem melayu ni. Filem mat saleh pun tak tara mana.
Baru gua paham. Cuma kena buang ego jer. Buang prejudis.
Tapi kalo filem arahan prof UITM tu jangan harap la gua nak duduk 2 jam dalam bilik gelap tu.
En. Ahmad Idham, bole tahan la jugak hasil kerja lu. Santai dan rilex. Untuk sementara je lar.

Disulami dengan kegelapan bilik sambil bertemankan popcorn dan ice lemon tea.
Tak sedar dah 2 jam gua kat dalam tu. Layan jugak.

Satu jer yang tak best, ada filem bajet rendah tengah dok shoot kat sebelah. Pelakon wanita utama sedang memainkan watak bermain-main dengan burung punai pelakon lelaki utama.

Yang mata ni pulak asyik nak dok ushar jer shooting filem bajet rendah tu. Setan punya setan!!

Woi bangsat... tak mampu nak sewa bilik ke..!!!

No comments:

Post a Comment

leave your comment or leave this site!!